Доставка на поръчки

Как мога да проследя доставката на поръчката си?
Можете да проследите състоянието на поръчката си, като използвате номера за проследяване на уебсайта GLS. Изпращаме номера за проследяване на имейл адреса, който сте предоставили по време на процеса на поръчка. Ако не виждате нашите съобщения, моля, проверете папката си за спам или не се колебайте да ни изпратите имейл на [email protected]
Поръчката ми все още не е доставена, какво да направя?
След като направите поръчка на нашия уебсайт, обикновено в рамките на 2-3 дни поръчката ви се обработва и изпраща за доставка

След това ще получите имейл с номер за проследяване, който ще ви позволи да следите състоянието на поръчката си на уебсайта на FedEx. Моля, вземете предвид очакваното време за доставка, предоставено от превозвача, което обикновено варира от 2 до 5 работни дни

Ако сме надхвърлили времето за обработка и доставка на вашата поръчка, моля, не се колебайте да се свържете с нас на [email protected].
Не живея в България, мога ли все пак да поръчам?
Да, доставяме във всички страни по света. Можете да заявите доставка до всяка държава.
Кой ще достави поръчката ми?
В България нашите пакети се доставят от GLS.
Колко струва доставката на моята поръчка?
Доставката до България е безплатна за всички поръчки. Изключение правят труднодостъпните региони на България

Доставката до други държави и труднодостъпни райони се заплаща според тарифите на превозвача. Можете да намерите таксите за доставка в количката си по време на поръчката
Има ли някакви допълнителни такси за доставка?
Не, нашата компания покрива митническите такси. Ако при доставката получите фактура за митнически такси, моля, свържете се с нашата служба за обслужване на клиенти, за да разрешим проблема.

Плащане на поръчката

Как мога да платя за поръчка?
Предлагаме следните начини на плащане:

Кредитна карта: Можете да платите сигурно за поръчката си, като въведете данните на картата си на уебсайта на системата за плащане Stripe.

PayPal: Можете удобно да платите за поръчката, като използвате системата за плащане PayPal директно в количката.
Безопасни ли са плащанията в уебсайта?
Да, всички онлайн транзакции се извършват чрез сигурна интернет връзка и се криптират по време на обработката. За по-голяма сигурност не съхраняваме данните за вашата карта. За повече информация, моля, посетете нашата политика за поверителност .
Къде трябва да въведа промоционалния код?
Промо кодът се въвежда в количката за пазаруване при плащане.
Как мога да получа промоционален код?
Можете да получите промоционален код, като се абонирате за бюлетина на нашия уебсайт. Често изпращаме тайни промоционални кодове за извършване на поръчки на абонатите в нашия списък за получаване на писма.
Мога ли да използвам няколко промоционални кода в моята поръчка?
Не, можете да използвате само един промоционален код при плащане.
Може ли отстъпката с промо код да се комбинира с отстъпки на уебсайта?
Да, ако на уебсайта има налични промоции или отстъпки, те могат да се използват заедно с промоционален код.

Връщане и замяна

Политика за връщане и замяна
Можете да намерите нашата политика за замяна и връщане на тази страница
Мога ли да заменя поръчката си?
Можете да обмените поръчката си, ако получите дефектна или повредена стока. В такъв случай трябва да ни върнете поръчката. Ние ще произведем и ще ви изпратим безплатно нови тапети, които да заменят дефектните{br}{br} {b}Моля, обърнете внимание:{/b}Много е важно да прегледате внимателно тапетите при получаването им и преди да ги окачите, тъй като няма да можем да заменим тапети, които вече са били поставени на стената. Също така, моля, не забравяйте, че разполагате с 14 дни от датата на получаване на поръчката, за да инициирате връщане.
Получих дефектна стока. Какво трябва да направя?
Ако сте получили дефектна стока, можете да се възползвате от правото си да я замените или върнете в рамките на 14 дни след получаването на тапета. За да инициирате процеса, моля, свържете се с нас по имейл. Нашият мениджър ще ви даде допълнителни инструкции за това как да действате в този случай.
Как да възстановите сумата?
Можете да поискате възстановяване на сумата за поръчката в рамките на 14 дни след получаване на стоките, ако сте получили дефектна или повредена стока. За да направите това, моля, свържете се с нас по имейл. Нашият мениджър ще ви обясни как да процедирате в този случай.
Кой продукт се счита за дефектен?
За дефектни се считат следните елементи:{br} - тапети, които имат различни цветове върху различните плочки;{br} - повредени или скъсани тапети;{br} - сте получили непълна поръчка;{br} - сте получили изображение, което не сте поръчали.

Проблеми с поръчката

Не съм получил потвърждение на поръчката. Какво трябва да направя?
Ако не сте получили потвърждение на поръчката, това може да се дължи на техническа грешка. Моля, изпратете ни имейл, за да получите потвърждение на поръчката си от нашия мениджър.
Мога ли да променя или отменя поръчката си?
Можете да направите промени или да отмените поръчката си, преди тя да бъде изпратена за печат. Обикновено това се случва няколко часа след подаване на поръчката на уебсайта{br}{br} Свържете се с нашия мениджър по електронната поща, за да попитате за възможността да направите промени в поръчката. Моля, уведомете ни веднага след като откриете грешка в поръчката.
Как да проследя състоянието на поръчката си?
Изпращаме известия на имейл адреса, предоставен при подаване на поръчката, относно всички промени в статуса на поръчката ви{br}{br} Ако не виждате имейлите, моля, проверете папката си за спам. Освен това не се колебайте да изпратите имейл на нашия мениджър с всички въпроси, които може да имате.

Въпроси за картини

Как трябва да изглежда снимката за печат?
Колкото по-добра е снимката, толкова по-ярък и качествен е отпечатъкът. Ако снимката е твърде малка, ще ви уведомим за това
Искам да поръчам платно без рамка. Възможно ли е?
Да, по ваше желание можем да изработим платното без рамка. Моля, посочете в бележките към поръчката "Не ми трябва рамка" или се свържете с нашия мениджър.
Ще има ли снимката рамка?
Продаваме картини на носилки - това е дървена рамка, на която е опънато платното. Тази картина не е необходимо да се рамкира; можете да я окачите директно на стената.
Мога ли да поръчам рамка за снимката?
Не продаваме рамки за снимки
Как ще изглеждат страните на картината?
За да опънем платното върху носилката, без да повредим изображението, използваме огледално изображение.
Как да окачите картината на стената?
Можете да окачите картината на винтове. За тази цел към нашите картини включваме и приспособления, които ще ви улеснят при окачването на картината.
На какъв материал отпечатвате снимки?
Предлагат се два вида материали за поръчка: Economic Canvas - плътен и издръжлив материал за цифров печат, идентичен с художническото платно, водоустойчива повърхност, реалистично възпроизвеждане на детайлите, среднозърнест материал. Premium Canvas - текстурата наподобява платното на художника (преплетени малки нишки). Меко, детайлно възпроизвеждане на изображението върху матова повърхност.
Какво е Икономическо платно?
Това е по-евтин вариант на платно. То е по-издръжливо и влагоустойчиво, но повърхността му няма толкова изразена текстура като тази на платното Premium
Какво е Premium Canvas?
Финото сплитане на нишките върху това платно наподобява повърхността на платната на професионалните художници.
Какво е печат Premium?
За печат Premium използваме по-скъпи мастила, които имат по-дълбоки нюанси и са по-устойчиви на избледняване.
Ще избледнее ли картината с течение на времето?
Не препоръчваме да поставяте картината директно под слънчева светлина или във влажна стая. Това може да намали яркостта на картината с течение на времето.
Какво представлява лакирането?
Лакирането създава допълнителен защитен слой върху платното. Картината ще бъде по-устойчива на малки повреди, а за да освежите лакираната картина, можете да я избършете с мека, леко влажна кърпа.
Мога ли да поставя текст върху снимката?
Да, в програмата за създаване на снимки можете да добавите произволен текст към снимката си.
Може ли картината да се изпере?
Картината може да се избърше внимателно със суха мека кърпа или гъба; не се препоръчва използването на мокри продукти. Използването на влажна гъба е разрешено само ако картината е била лакирана.
Повърхността на картината е матова?
Допълнително лаково покритие осигурява деликатно сатенено покритие
Какви са изискванията към файловете за печат?
Най-добрият вариант е снимка, направена с фотоапарат или телефон. Размерът на файла е от 1 до 32 MB. Поне едната страна на изображението трябва да е с размер най-малко 1700 пиксела.
Как ще бъде опакована поръчката ми?
Всяка снимка се опакова в стреч фолио и се поставя в кашон за транспортиране. Има възможност да се поръча и подаръчна опаковка за снимката.
Каква е ширината на носилката?
Ширина на носилката = 2 см