Как да измерите стената за поръчка?
За да измерите правилно стената си, моля, следвайте предоставените инструкции
. Препоръчваме да добавите 6-10 см към измерванията на ширината и височината, тъй като стените не винаги са идеално равни.
. Препоръчваме да добавите 6-10 см към измерванията на ширината и височината, тъй като стените не винаги са идеално равни.
Как ще бъде нарязана поръчката ми?
Ще получите тапета с размерите, които сте посочили при поръчката си
Тапетът ще бъде разделен на удобни ленти, всяка с ширина до 50 см
Тапетът ще бъде разделен на удобни ленти, всяка с ширина до 50 см
Предлагат ли се тапетите на ролки?
Ние не използваме техники за масово производство. Вместо това отпечатваме изображението с помощта на технология за широкоформатен печат в момента на поръчката, като вземаме предвид всички спецификации на нашите клиенти
В резултат на това ще получите тапетите си вече нарязани на ролки, грижливо опаковани за доставка.
В резултат на това ще получите тапетите си вече нарязани на ролки, грижливо опаковани за доставка.
Това нетъкан тапет ли е?
Да, всички наши тапети са с нетъкана основа, покрита с тънък слой винил, който придава плътност и красива релефна текстура
Какво представлява виниловото покритие?
Виниловото покритие представлява тънък слой PVC, нанесен върху нетъкана основа
То също така позволява тапетът да се избърсва с влажна гъба за почистване
Освен това виниловото покритие създава релефна повърхност върху тапета, наподобяваща ленена тъкан.
То също така позволява тапетът да се избърсва с влажна гъба за почистване
Освен това виниловото покритие създава релефна повърхност върху тапета, наподобяваща ленена тъкан.
Могат ли тапетите да се перат?
Можете да почистите тапетите много внимателно с леко влажна гъба. Не препоръчваме обаче да търкате или да използвате почистващи препарати за почистване на тапета, тъй като това може да повреди покритието и цветовете на тапета.
Имам нужда от водоустойчив тапет. Какъв материал трябва да избера?
Не можем да предложим тапети, които са устойчиви на постоянен поток вода или висока влажност.
Можете обаче да изберете да добавите лаково покритие към тапетите. Това ще осигури допълнителна водоустойчивост, което ще им позволи да издържат на пръски вода и мръсотия и ще ги направи по-лесни за почистване.
Можете обаче да изберете да добавите лаково покритие към тапетите. Това ще осигури допълнителна водоустойчивост, което ще им позволи да издържат на пръски вода и мръсотия и ще ги направи по-лесни за почистване.
Опасни ли са материалите за човешкото здраве?
Всички материали, които използваме, са напълно безопасни за здравето на хората и домашните любимци.
Какво представлява лаковото покритие?
Лаковото покритие включва покриване на готовия тапет с тънък слой прозрачен лак. Този процес повишава здравината и устойчивостта на тапетите на влага. Освен това лакираните тапети могат да се мият с влажна гъба за лесно почистване.
Как мога да проследя доставката на поръчката си?
Можете да проследите състоянието на поръчката си, като използвате номера за проследяване на уебсайта GLS. Изпращаме номера за проследяване на имейл адреса, който сте предоставили по време на процеса на поръчка. Ако не виждате нашите съобщения, моля, проверете папката си за спам или не се колебайте да ни изпратите имейл на [email protected]
Поръчката ми все още не е доставена, какво да направя?
След като направите поръчка на нашия уебсайт, обикновено в рамките на 2-3 дни поръчката ви се обработва и изпраща за доставка
След това ще получите имейл, съдържащ номер за проследяване, който ще ви позволи да следите статуса на поръчката си на уебсайта GLS. Моля, вземете предвид очакваното време за доставка, предоставено от превозвача, което обикновено варира от 2 до 5 работни дни
Ако сме надхвърлили времето за обработка и доставка на Вашата поръчка, моля, не се колебайте да се свържете с нас на [email protected].
След това ще получите имейл, съдържащ номер за проследяване, който ще ви позволи да следите статуса на поръчката си на уебсайта GLS. Моля, вземете предвид очакваното време за доставка, предоставено от превозвача, което обикновено варира от 2 до 5 работни дни
Ако сме надхвърлили времето за обработка и доставка на Вашата поръчка, моля, не се колебайте да се свържете с нас на [email protected].
Не живея в България, мога ли все пак да поръчам?
Да, доставяме във всички страни по света. Можете да заявите доставка до всяка държава.
Кой ще достави поръчката ми?
В България нашите пакети се доставят от GLS.
Колко струва доставката на моята поръчка?
Доставката до България е безплатна за всички поръчки. Изключение правят труднодостъпните региони на България
Доставката до други държави и труднодостъпни райони се заплаща според тарифите на превозвача. Можете да намерите таксите за доставка в количката си по време на поръчката
Доставката до други държави и труднодостъпни райони се заплаща според тарифите на превозвача. Можете да намерите таксите за доставка в количката си по време на поръчката
Има ли някакви допълнителни такси за доставка?
Не, нашата компания покрива митническите такси. Ако при доставката получите фактура за митнически такси, моля, свържете се с нашата служба за обслужване на клиенти, за да разрешим проблема.
Как мога да платя за поръчка?
Предлагаме следните начини на плащане:
Кредитна карта: Можете да платите сигурно за поръчката си, като въведете данните на картата си на уебсайта на системата за плащане Stripe.
PayPal: Можете удобно да платите за поръчката, като използвате системата за плащане PayPal директно в количката.
Кредитна карта: Можете да платите сигурно за поръчката си, като въведете данните на картата си на уебсайта на системата за плащане Stripe.
PayPal: Можете удобно да платите за поръчката, като използвате системата за плащане PayPal директно в количката.
Безопасни ли са плащанията в уебсайта?
Къде трябва да въведа промоционалния код?
Промо кодът се въвежда в количката за пазаруване при плащане.
Мога ли да използвам няколко промоционални кода в моята поръчка?
Не, можете да използвате само един промоционален код при плащане.
Може ли отстъпката с промо код да се комбинира с отстъпки на уебсайта?
Да, ако на уебсайта има налични промоции или отстъпки, те могат да се използват заедно с промоционален код.
Как да поставите тапет?
Заедно с поръчката ще ви предоставим подробни инструкции за поставяне на тапети. Тук можете да прочетете подробни инструкции за поставяне на тапети на нашия уебсайт.
Колко ролки тапети са ми необходими?
Изработваме тапети по поръчка в съответствие с вашите измервания. Когато правите поръчка, просто посочете размера на стената, която искате да облепите с тапети. След това ще изработим и ще ви изпратим тапетно платно с посочения от вас размер, разделено на удобни ленти с ширина до 50 см.
Каква паста е необходима за лепене на тапети?
Можете да поръчате нашите тапети на нашия уебсайт, за да спестите време.
Ако искате да си купите пастата сами, ви е необходима паста на основата на нетъкан тапет за винилови тапети.
Ако искате да си купите пастата сами, ви е необходима паста на основата на нетъкан тапет за винилови тапети.
Трябва ли тапетите да се лепят от край до край или да се застъпват?
Това зависи от височината на тапета:
Тапетите с височина до 3,60 м трябва да се лепят от край до край.
Тапетите с височина над 3,60 метра се лепят с припокриване, след което се изрязва фугата вече на стената.
Тапетите с височина до 3,60 м трябва да се лепят от край до край.
Тапетите с височина над 3,60 метра се лепят с припокриване, след което се изрязва фугата вече на стената.
Политика за връщане и замяна
Можете да намерите нашата политика за замяна и връщане на тази страница
Мога ли да заменя поръчката си?
Можете да обмените поръчката си, ако получите дефектна или повредена стока. В такъв случай трябва да ни върнете поръчката. Ние ще произведем и ще ви изпратим безплатно нови тапети, които да заменят дефектните
Моля, обърнете внимание:Много е важно да прегледате внимателно тапетите при получаването им и преди да ги окачите, тъй като няма да можем да заменим тапети, които вече са били поставени на стената. Също така, моля, не забравяйте, че разполагате с 14 дни от датата на получаване на поръчката, за да инициирате връщане.
Моля, обърнете внимание:Много е важно да прегледате внимателно тапетите при получаването им и преди да ги окачите, тъй като няма да можем да заменим тапети, които вече са били поставени на стената. Също така, моля, не забравяйте, че разполагате с 14 дни от датата на получаване на поръчката, за да инициирате връщане.
Получих дефектна стока. Какво трябва да направя?
Ако сте получили дефектна стока, можете да се възползвате от правото си да я замените или върнете в рамките на 14 дни след получаването на тапета. За да инициирате процеса, моля, свържете се с нас по имейл. Нашият мениджър ще ви даде допълнителни инструкции за това как да действате в този случай.
Как да възстановите сумата?
Можете да поискате възстановяване на сумата за поръчката в рамките на 14 дни след получаване на стоките, ако сте получили дефектна или повредена стока. За да направите това, моля, свържете се с нас по имейл. Нашият мениджър ще ви обясни как да процедирате в този случай.
Кой продукт се счита за дефектен?
За дефектни се считат следните елементи:
- тапети, които имат различни цветове върху различните плочки;
- повредени или скъсани тапети;
- сте получили непълна поръчка;
- сте получили изображение, което не сте поръчали.
- тапети, които имат различни цветове върху различните плочки;
- повредени или скъсани тапети;
- сте получили непълна поръчка;
- сте получили изображение, което не сте поръчали.
Можете ли да промените изображението (да премахнете елементи или да промените цветовете)?
За съжаление това не е възможно. Въпреки това много популярни дизайни вече са налични на уебсайта в различни цветове. Моля, обърнете внимание на това, когато избирате артикул на уебсайта.
Не съм получил потвърждение на поръчката. Какво трябва да направя?
Ако не сте получили потвърждение на поръчката, това може да се дължи на техническа грешка. Моля, изпратете ни имейл, за да получите потвърждение на поръчката си от нашия мениджър.
Мога ли да променя или отменя поръчката си?
Можете да направите промени или да отмените поръчката си, преди тя да бъде изпратена за печат. Обикновено това се случва няколко часа след подаване на поръчката на уебсайта{br}{br}
Свържете се с нашия мениджър по електронната поща, за да попитате за възможността да направите промени в поръчката. Моля, уведомете ни веднага след като откриете грешка в поръчката.
Как да проследя състоянието на поръчката си?
Изпращаме известия на имейл адреса, предоставен при подаване на поръчката, относно всички промени в статуса на поръчката ви{br}{br}
Ако не виждате имейлите, моля, проверете папката си за спам. Освен това не се колебайте да изпратите имейл на нашия мениджър с всички въпроси, които може да имате.