Жалби

ПО-ДОЛУ МОЖЕТЕ ДА НАМЕРИТЕ ПРАВИЛАТА ЗА ВРЪЩАНЕ НА ФОТОТАПЕТИ

Имате възможност да обмените или върнете фототапетите в рамките на 30 календарни дни от датата на получаване на поръчката. За да се възползвате от тази възможност, уверете се, че продуктът не е използван и няма следи от износване, пропуски, драскотини или ожулвания.

ПРАВОТО НА ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ С НЕЗАДОВОЛИТЕЛНО КАЧЕСТВО
 
 

Ако продуктът е доставен с дефект, като например дефекти в печата (ивици, петна, които не присъстват в поръчаното изображение), неправилна снимка или материал, видима повреда (от транспортирането на фототапетите) или ако липсва някаква част от поръчката, ще обработим поръчката ви за замяна без допълнителни разходи.

В случай на повреда при доставката, моля, помолете куриера да отвори пакета във ваше присъствие. Документирайте повредата с куриера и направете снимки, които да ни изпратите за по-нататъшно разглеждане на жалбата ви.

За да инициирате връщане, свържете се с нашия мениджър, като изпратите имейл [email protected].

СЛУЧАИ, В КОИТО НЕ ПРИЕМАМЕ ВРЪЩАНЕ
 
 

В някои случаи не можем да приемем размяна или връщане:

  • Ако продуктът е бил повреден по вина на превозвача.
  • Ако продуктът е използван, т.е. поставени са тапети и е използвано лепило от поръчката.
  • Поръчките по поръчка, съобразени с вашите спецификации, не подлежат на връщане или замяна.
  • Ако жалбата е подадена след повече от 30 дни от датата на покупката.
ПРОЦЕДУРА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА
 
 
Приемаме връщане или замяна на тапети в ново и неизползвано състояние, в оригиналната опаковка. При получаване на артикула за замяна или връщане нашият персонал ще извърши проверка на качеството на фототапета в рамките на 2-5 работни дни. След проверката ще обработим възстановяването на сумата или замяната за друг фототапет в рамките на 14 работни дни. Моля, обърнете внимание, че при възстановяване на суми не се възстановяват разходите за доставка. Моля, консултирайте се с мениджъра относно връщането на фототапета.
ВНИМАНИЕ
 
 

Техническите дефекти (недостатъци) не включват разлики в цветовете, които могат да възникнат поради разлики в оборудването, като например компютърни монитори, телефони или таблети.

Рекламации след поставянето на тапета не се приемат.

Чувствайте се свободни да ни уведомите, ако имате допълнителни запитвания или нужда от помощ!